Αρχική σελίδα Δραστηριότητες Εκδρομές Ημερήσια εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη

Ημερήσια εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Μαΐου 2013 η καθιερωμένη ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας. Προορισμός μας ήταν η Αλεξανδρούπολη. Ξεκινήσαμε λοιπόν γύρω στις 8 από το χωριό μας με μισθωμένο λεωφορείο του Κ.Τ.Ε.Λ νομού Ροδόπης.

Στις 9:30 ήμαστε ήδη στο κτίριο της «ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ» όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην αίθουσα σύνταξης, στην αίθουσα που γίνεται το μοντάζ, το στούντιο των ειδήσεων και των καλεσμένων καθώς επίσης και όλα τα πλατό των εκπομπών του καναλιού.

100 1727 - Αντίγραφο

Στη συνέχεια, περάσαμε από γνωστό κατάστημα παιχνιδιών και η μία ώρα παραμονής μας εκεί φάνηκε πως δεν ήταν αρκετή για τα παιδιά.Έπειτα, επισκεφτήκαμε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Αλεξανδρούπολης όπου τα παιδιά, αφού παρατήρησαν τα εκθέματα του μουσείου, έφτιαξαν από μια κατασκευή με θέμα «Ο φάρος της Αλεξανδρούπολης».

Κατόπιν, αφού είχε φτάσει μεσημέρι, ήρθε η ώρα για φαγητό στο κέντρο της πόλης και στη συνέχεια για ψυχαγωγία στο λούνα παρκ δίπλα στη θάλασσα.

100 1795

Η εκδρομή μας συνεχίστηκε με επίσκεψη στο αεροδρόμιο Αλεξανδρούπολης «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ». Οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεναγήθηκαν στους χώρους του αεροδρομίου και αφού είδαν την προσγείωση της πτήσης της «Ολυμπιακής» από Αθήνα, είχαν την ευκαιρία να μπουν στο αεροπλάνο και να φωτογραφηθούν στο πιλοτήριο. Τέλος, αφού είδαμε και την απογείωση της επόμενης πτήσης, αναχωρήσαμε για το χωριό μας, όπου φτάσαμε γύρω στις 8:00 μ.μ.

100 1861

100 1865

Ήταν μια όμορφη εκδρομή και θεωρούμε πως οι επισκέψεις σε όλους τους χώρους ήταν μια ωραία εμπειρία για τα παιδιά.Και του χρόνου με υγεία!